7 Eylül

AK Köy

22 views
25 Temmuz 2018 - 9:32

AK Parti Aydın örgütleri tarafından sözde yerel seçimlere hazırlık taşıyan kampanyalar oldukça ilginç.

Aydın’daki yerel seçimleri tekrar kaybetmeme derdine düşen AK Partililer sosyal medya üzerinden Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nu karalama kampanyalarına başladı. Bunun en ilginci ise BÜYÜK KÖY AYDIN sloganıyla yapılan girişimler.

Aslında kendi ağızlarıyla kendilerini vurduklarının farkında değiller.

Aydın’da köy bırakmadınız ki Aydın büyük köy olsun.

Aydın’ı büyükşehir yapan sizin hükümetiniz.

Köylüyü yok ettiğiniz gibi tarımı da yok ettiğinizin farkında mısınız?

Aydın’ı büyük köy olmakla hakir gören AK Parti’nin Aydın’daki zevatları güzelim şehri ne hale getirdi onlara girmeyeceğim.

Herkes tarafından bilinen malum konular.

Şehirleşmede, istihdamda, sanayide, turizmde sorarım size attığınız kaç adım var.

Ne dedi 1’nci sıranızdan seçilen milletvekilimiz Mustafa Savaş, “Aydın bugüne kadar almadığı yatırımları alacak.”

2002’den bu yana tek başına iktidarda olan bir partinin milletvekili seçildiği ile 16 yıldır yatırım yapamadıklarını kendi ağzıyla ima etmedi mi?

16 yılda elle tutulur gözle görülür iki şey var, “Kadın doğum ve çocuk hastanesi ile, 16 kilometrelik çevre yolu”

Hadi Aydın’ın son 16 yılını sildik geçtik. AK Parti adına reset attık. Herşeye yeniden başlıyoruz diyelim.

24 Haziran’dan bu yana AK Parti’nin Aydın’dan seçilen milletvekillerimizin ne yaptığına bakalım mı?

Bunu dosya dosya, arşiv arşiv araştırmaya gerek yok.

Ortaya konacak rakam bile yok.

Sıfırdan başka.

Herkesin elinin altında ve kolaylıkla ulaşacabileceği bir yöntemle bunu test etmeye davet ediyorum.

Bende elimden geldiğince size yardımcı olacağım.

Bu konuyu çok kısa da olsa sosyal paylaşım sitelerindeki hesabımda kişisel bir talep olarak dile getirmiştim.

Biz Ankara’ya giden milletvekillerimizden sünnet çocukları gibi bol bol fotoğraf çekilip yayınlamaları yerine Aydın adına yaptıkları icraatları paylaşmalarını istiyoruz dedim.

Seçildiklerin günden itibaren hepsini sosyal medya hesaplarını her gün inceliyorum.

CHP’li Hüseyin Yıldız ne dediği bilmez bir tavırda kurtultay telaşına düşmüş ve gelecek seçimlerdeki milletvekili aday olabilme derdine şimdiden düşmüş bir görüntü sergiliyor.

Bülent Tezcan genel merkezdeki görevleri nedeniyle zaten Aydın’ı unuttu.

Süleyman Bülbül’le ilgili diyecek bir şeyim yok “Hak getire”

İyi Partili ağabeyimizin akıbetini bilen yok.

Gelelim AK partili vekil ağabeylerimize.

Tam de benim dile getirdiğim gibi.

Adamlar ver Allah evcilik oynar gibi misafir ağırlıyor, misafirliğe gidiyor, fotoğraf çekiliyor.

Yok Çine örgütü gelmiş, Nazilli örgütü gitmiş, Aymelek gitmiş, Ticaret Borsası yollara düşmüş.

Yok grup toplantısında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı dinlemişler, Aydem Müdürünün oğlu sünnet olmuş, Ali ölmüş, Hasan doğmuş.

Samsun’dan Hasan gelmiş, o bakanı ziyaret etmişler, Aydınspor yönetimi forma vermiş. Ama onlar Aydınspor’a ne vermiş.

Bunlar arasında Aydın için elle tutulur ortaya bir sonuç açıklayın da bilelim.

Yoksa bizim mahalledeki kadınlarda gidiyor, Ayşe teyzeye, Fatma ablaya. Ne yapıyorlar.

Diyelim ki dedikodu.

Siz ne yapıyorsunuz?

Mustafa Savaş Bey proje anlamında bir tek Adnan Menderes Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cavit Bircan ziyaretinde cümle kurmuş o kadar.

O da üniversitenin kendi projeleri.

Şimdi gelelim Büyük Köy Aydın’da diye eleştiri yağmuruna tuttuğunuz Özlem Çerçioğlu’na.

24 Haziran’ı milat sayıyoruz ya hani.

Bir de Çerçioğlu’nun sosyal paylaşım sitelerindeki resmi hesaplarını ziyaret ediyoruz.

Neler görelim.

“Türkiye’de 172 üniversiteden 26 bin 513 öğrencinin katıldığı Öğrenci Dostu Üniversite Şehirleri araştırmasına göre Aydın, öğrencilerin en memnun olduğu 3. şehir oldu. Gençlerimizin rahat bir öğrencilik geçirmeleri için elimizden gelen gayreti göstermeye devam edeceğiz.”

***

“Var olan doğal güzelliklerimizi korumanın yanı sıra Aydın’a kazandırdığımız gerek park- bahçelerde gerekse sosyal tesislerde vatandaşlarımızın talepleri doğrultusunda hareket ederek şehrimizi güzelleştiriyor ve geliştiriyoruz. Aydınlıların yeşil alan olarak kalmasını istediği Aydın Tekstil Park projesinde sözümüzü yerine getirdiğimiz gibi Kuşadası Tariş Alanı’nda da halk oylamasından çıkan sonuç doğrultusunda vatandaşlarımızın istemediği hiçbir şey olmayacak. Aydınlılar ne isterse onu yapıyoruz.”

“Söz verdiğimiz gibi Buharkent’te vatandaşların talebi üzerine yağmur suyu menfez çalışmalarını tamamladık ve aşırı yağışlarda yaşanan su baskını ve sel sorununun önüne geçtik. Çalışmalardan dolayı Menderes Mahalle Muhtarı Uğur Aynaoğlu Özlem Çerçioğlu na teşekkürlerini iletti.”

“Aydın dört mevsim rengârenk

Aydın’ı güzelleştirmek için kullandığımız çiçekleri @AydinBuyuksehir in fidanlığından alıyoruz. Kendi yetiştirdiğimiz çiçeklerle park, bahçe ve caddelerimiz her mevsim rengarenk. #AydındaYasamakAyrıcalıktır#”

***

“Aydın özel bir kent ve biz bu kentin değerini biliyoruz. Şehrimizdeki tüm yeşil alanları koruyarak, yaptığımız her projede önce doğal dengeyi gözetiyoruz. Çevreye zarar vermeden burayı Aydınlılar için daha ayrıcalıklı bir kent haline getiriyoruz.”

“Hem gelen tatilcilerin hem Aydınlıların keyifli bir yaz geçirmeleri için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gündüz Kuşadası Sevgi Plajının Mavi Bayraklı sahilinde denizin tadını çıkarırken, akşamları da yeniden düzenlediğimiz Sevgi Yolunda sevdiklerinizle yürüyüş yapıp, bisiklete binebilirsiniz.”

“Söz verdiğimiz gibi vatandaşlarımızın ihtiyaç duyduğu tüm noktalarda hizmet vermeye devam ediyoruz. Akçaova’yı sürdürülebilir, sorunsuz ve güçlü bir altyapıya kavuşturmak üzere yaptığımız çalışmalarımızda kısa sürede 3000 metre hat yapımını tamamlamış bulunmaktayız.”

***

“Engeller bedende değil, yürektedir. Tüm engelleri sevgi ve empati ile aşabiliriz. Biz Büyükşehir Belediyesi olarak engelli vatandaşlarımızla omuz omuza vererek tüm engelleri kaldırmaya ve engelsiz bir Aydın için çalışmaya devam ediyoruz.”

“Sıcak havalarda çocuklarımız güvenle yüzebilsin diye Bozdoğan ve Çine’den sonra Söke, Sultanhisar ve Karacasu’da da portatif havuzlar kurarak profesyonel eğitmenler eşliğinde yüzme kursları düzenliyoruz. Keyifli bir yaz tatili geçirmeleri için tüm çocuklarımızı bekliyoruz.”

“Büyükşehir bürokratlarımız alt ve üstyapı çalışmalarını yerinde incelemek, vatandaşlarımızla bire bir konuşup talepleri almak ve onların istekleri doğrultusunda sağlıklı çözümler üretebilmek için hafta sonu birçok ilçemizi ziyaret ettiler. Aydın halkına daha kaliteli ve yüksek standartlarda hizmet sunmaya devam edeceğiz.”

***

“Keyifli bir tatil geçirmeniz için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Kuşadası’nda bulunan Kadınlar Denizi’nin ardından Kuştur Sahili ve Sevgi Plajı’na da temizliğin simgesi olan Mavi Bayrak kazandırdık. Ayrıca sahillerimizdeki modern ünitelerle de tatilinizi kolaylaştırıyoruz. Bunun yanı sıra Davutlar sahil şeridi boyunca uzanan Sevgi Yolu’nu da yeniledik. Bisiklete binmek, spor aletlerinden faydalanmak ve sevdikleriyle keyifli bir yürüyüş yapmak isteyen herkesi Sevgi Yolu’na bekliyoruz.”

ELEKTRİK VE SU BEDAVA OLMALI…

Değerli Aydınlılar,

Genel seçimlerde bize gösterdiğiniz güven ve desteğiniz için teşekkür ediyorum. Oylarınız ile yine Aydında 1. parti olduk. Genel seçimden sonra vira bismillah diyoruz. Yeni dönemde siz Aydınlılara ilk müjdemizi veriyoruz. Ve bu noktada AKP ve MHP’ye de çağrı yapıyorum.

“GELİN ELEKTİRİK VE SUYU BEDAVA YAPALIM !!!!

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu olarak, su ücretlerine ilişkin kanunlarda değişikliğe gidilmesi, sosyal devlet olmanın bir gereği olarak su ve elektrikten bundan böyle para alınmaması çağrısında bulunuyorum.”

Bugünden itibaren müjdelerim artarak devam edecek. Amacım siz Aydınlılara en iyi hizmeti verebilmek. Beni izlemeye devam edin…

“Turizm cennetimiz Kuşadası’nda başlattığımız çalışmalarımız devam ediyor. İlçemizde uzun yıllardır yaşanan kanalizasyon sorununu çözmek için ekiplerimiz hız kesmeden çalışıyor. Bunun yanı sıra, asfalt ve parke yapımlarıyla da güzel ilçemizi sizler için yeni bir çehreye kavuşturuyoruz.”

Bu yukarıdakiler 24 Haziran’dan bu yana değil milletvekillerimizin mazbatalarını aldıkları 4 Temmuz tarihinden itibaren sadece sosyal medyadan duyurdukları.

Parmaklarımda dahalarını yazacak takat kalmadı kısa kesiyorum.

O yüzden bunları sizlerde kontrol edebilirsiniz Saygıdeğer AK Köylülerim.

Ne demişti Çerçioğlu,  “Beni izlemeye devam edin”

Köylerde yaptıklarını daha sonra paylaşacağım.

Dorumlar Köyü’nün eksik kalan taşları döşenince 🙂

Yazı biraz uzun oldu kusura bakman gari.

Kalın sağlıcakla…

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.